Образ України в іноземному кінематографі: війна, шпигуни та кримінал

Святослав Сапєгін

Опубліковано: 28-03-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Станом на 2024 рік цілком реально нарахувати кілька десятків фільмів українського виробництва про війну, адже для нас боротьба триває вже 10 років. Однак іноземні постановники починають реагувати на цю тему лише зараз: не так активно й масштабно, як вітчизняний кінематограф, і, можливо, не завжди в тому плані, в якому б нам хотілося, але факт залишається фактом. Хтось займає чітку позицію й не боїться говорити прямо, а хтось згадує про все побіжно.

Між текстом та візуалом: хто “король” в матеріалах інтернет-ЗМІ

Святослав Сапєгін

Опубліковано: 27-03-2024

Розділи: Нові технології медіа.

0

Добре написаний текст завжди був головною складовою будь-якого журналістського матеріалу. Здатність автора цікаво й водночас об’єктивно подати факт, думку чи аналіз ситуації забезпечували успіх публікації. Однак, з розвитком інтернету, а в особливості онлайн-блогів, наявність лише одного тексту недостатня — потрібно також подбати про мультимедіа, що будуть підсилювати написане. Редакції інтернет-ЗМІ пропонують авдиторії різноманітні варіанти взаємодії з контентом, і в такому калейдоскопі важко конкурувати, якщо ваш матеріал містить тільки одне, не зовсім якісне зображення з Google Images.  

Від ключових слів до зображень: як вдало SEO-оптимізувати контент для медіа

Анастасія Ткачук

Опубліковано: 26-03-2024

Розділи: Нові технології медіа.

0

Список обов’язкових й бажаних вмінь сучасного журналіста невпинно росте. «Вміння працювати з великими даними», «Навик користуватися спеціальними сервісами, зокрема, на основі ШІ», «Розуміння, як побудувати трансмедійну й мультимедійну історію» — такі запити вже подекуди можна здибати у вакансіях. А якщо шукати роботу в інтернет-журналістиці, часто серед вимог натрапиш на SEO.

Віч-на-віч з війною: як VR революціонізує воєнну журналістику в Україні та світі

Анастасія Ткачук

Опубліковано: 25-03-2024

Розділи: Нові технології медіа.

0

Віртуальна реальність (VR) перейшла з ігрового світу в журналістику як експеримент з новими методами “упакування” інформації. Зараз вже звично, що аудиторія може обирати який формат новини хоче побачити: текст, фото, відео або аудіо — та насправді всі вони ставлять обмежувальні рамки того, що людина дізнається. Як репортер опише і протрактує подію, під яким ракурсом і що сфотографує — разом це дає фрагментовану картинку й робить людей лише відстороненими споживачами. Для деяких історій навіть можливостей мультимедійного міксу бракує, щоб досягнути бажаного рівня занурення аудиторії. Через це в журналістиці з’явилася потреба експериментувати з новими форматами подачі інформації й адаптувати технології з інших сфер.

Квести, вікторини, челенджі: як медійники просувають свої збори для ЗСУ

Анна Проказюк

Опубліковано: 24-03-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

У сучасному світі, з його переповненим інформаційним простором, медійникам доводиться знаходити нові методи для привернення уваги аудиторії до важливих соціальних питань, як от збори на підтримку Збройних Сил. В умовах, коли стандартні засоби комунікації втрачають свою ефективність, медійники та креативні особистості вдаються до оригінальних способів взаємодії з аудиторією.

«Україна все», «Зеленський зрадник» та інші (не) сенсаційні новини

Софія Жданюк

Опубліковано: 23-03-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Заголовки завжди цікавлять найбільше. Це саме те, що на що звертає увагу читач при перегляді стрічки новин. Якщо заголовок не «чіпляє» – не очікуйте, що ваш матеріал хтось прочитає, яким би цікавим він не був. Але чи завжди такий алгоритм є корисним?

Усі італійці – мафія, а усі українці – дурні селяни: огляд стереотипів про українців

Софія Жданюк

Опубліковано: 22-03-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Ми звикли, що іноземці зображають українців у фільмах або як бандитів, або як неосвічених селян, які тільки приїхали до великого міста. Вочевидь, це викликає неприємні емоції. Але значно гірше, коли так само недолуго нас зображають самі ж українці.

Розвінчування міфів: добірка проєктів, що підривають російську історичну пропаганду

Вікторія Пилипюк

Опубліковано: 21-03-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Минуло два роки з початку повномасштабного вторгнення в Україну, проте російська пропаганда не втрачає свою активність. Навпаки, вона зберігає свою потужність, наповнюючи інформаційний простір спотвореними реаліями та міфами. Правдивість подій та справжні розміри ситуації можуть ставати неясними через потік дезінформації, що перекриває їхню сутність. Тому важливо активно розкривати та розвінчувати російські міфи та фейки, оскільки вони не лише спотворюють історію, але і впливають на формування світогляду та образу ворога.  Розглянемо кілька прикладів проєктів, які руйнують російські міфи та викривають фейки.

«Зрадонька» серед блогерів або як деякі інфлюенсери розповсюджують ІПсО

Аліна Черник

Опубліковано: 20-03-2024

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.

0

Українське суспільство пройшло багато етапів після початку повномасштабного російського вторгнення: від «2-3 тижні» до «всюди зрада». Безумовно, що настрої в суспільстві випливають з поточного ходу воєнних дій, їхньої тривалості та суміжних аспектів. Не всі усвідомлюють масштаби та інструменти, які використовує рф для перемоги у інформаційній складовій війни. Не всі бачать реальну загрозу в звичних сторіз улюблених блогерів.

Цінності, які на часі: ставлення українських блогерів до російського контенту після повномасштабного вторгнення

Вікторія Пилипюк

Опубліковано: 19-03-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Нинішню інформаційну епоху вже важко уявити без блогерів, інфлюенсерів та різних медійних особистостей, що впливають на порядок денний. Подобається це нам, чи ні, але їхні слова та дії часто впливають на аудиторію, деколи суттєво. Блогери зараз і блогери до 24.02.2022 — подекуди абсолютно різні люди, адже війна внесла свої корективи. І хтось змінив свою позицію, думки та висловлювання, а хтось дотримується проросійських цінностей, що й раніше. Пропонуємо невеликий огляд українських блогерів, який, на наш погляд, характеризує деякі тенденції в українській блогосфері щодо ставлення до російського контенту.